Ik moet een beslissing nemen met een 22 Sorento waar ik wat inzicht/hulp bij kan gebruiken.
Mijn 2021 Sorento SX Prestige X-line transmissie faalde bij 10400 mijl. Kortom, een claim ingediend wegens verborgen gebreken tegen hen.
Uit een "goodwill", een terugkoop en een vervangingsaanbod koos ik voor vervanging en ze zijn bezig met het verkrijgen van een. De reden is dat ik een 22 krijg omdat er geen 21's meer zijn die een paar upgrades hebben. Plus ik kan mijn kilometerstand resetten (nu 11.600) en ik betaal in feite al voor mijn toekomstige voertuig. Ze wisselen gewoon het VIN-nummer in mijn lening die ik nu op 47 maanden heb staan, van 60.
Ook heb ik vorig april slechts $48.614 OTD betaald (7% belasting, alle kosten en wat extra's inbegrepen). Op dit moment zijn de geadverteerde prijzen in mijn buurt $53.200 (zonder belastingen en kosten).
De vraag is dus, als ik hem eenmaal heb, vertrouw ik hem dan (2022-model) en houd ik hem? Of verkoop ik hem praktisch nieuw?
Ik zou er geld mee moeten kunnen verdienen, aangezien ik alleen van voertuig wissel en betaald heb wat ik ervoor betaald heb en gewoon een Palisade of Telluride krijg die niet dezelfde transmissie heeft.