Kia Forum banner
441 - 442 of 442 Posts
Een dubbele as trailer zal veel meer van het vrachtgewicht behouden dan een enkele zeker. Het zou vrijwel een must zijn voor gebruik met dit voertuig. Optimaliseer alles voor de reis, synthetische motorolie, toestand van de transmissievloeistof (kilometers erop en ritten indien aanwezig die mogelijk een verversing vereisen.), bandenspanning achter iets hoger om flexen enigszins te beperken. Maar 35 PSI is het maximum voor deze banden, tenzij u met Load range D rijdt. Mijn winter Toyo Observe GSi-6 zijn en de beste naar mijn mening. Ze hebben waarschijnlijk een zomer equivalent, maar als u AWD heeft, heeft u 4 nodig.

Nou, ik kwam er vandaag achter toen ik mijn banden bij koeler weer bijvulde. Mijn 2019 heeft een lopende specificatie van 34 PSI en ik vraag me af waarom deze zo dicht bij de normale 35 PSI ligt die ik vroeger zag. Nee, dus!!! De standaardbanden (Michelin) zijn geschikt tot 51 PSI en als ik kijk naar mijn 2015 met Kumho-banden zijn deze geschikt tot 44 PSI. Er is dus een behoorlijke marge voor extra druk. Een zware toren kan met extra lucht wat van de rubbervervorming wegnemen. De rolomtrek verandert als deze lager is dan onbelast. Dit kan kritisch zijn in een AWD-systeem dat door het verschil beschadigd kan raken.

441 - 442 of 442 Posts